Polityka prywatności:
W związku z obowiązywaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego: „RODO”, oraz przepisów prawa polskiego, w tym m.in. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Poz. 1000), pragniemy przekazać kilka szczegółów na temat tego, w jaki sposób Kancelaria przetwarza dane osobowe. Ponadto, przedstawiamy informacje dotyczące plików cookies.
Kto jest administratorem Państwa danych?
Administratorem danych osobowych jest Kancelaria
Adwokacka Michał Poznański („Kancelaria”; adres: ul. Smęgorzyńska 27A, 80-298 Gdańsk), wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod nr NIP: 5833264412.
Kto, w jakim celu i na jakiej podstawie prawnej będzie przetwarzać Państwa dane?
Po pierwsze, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Kancelarię, w celu umożliwienia Państwu korzystanie z Serwisu. Dzięki temu mamy przyjemność informowania Państwa o działalności Kancelarii, co stanowi uzasadniony prawnie interes administratora danych i jest podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Uzasadnionym prawnie interesem Kancelarii, dla którego mogą być przetwarzane Państwa dane osobowe, jest również konieczność zapewnienia bezpieczeństwa związanego z funkcjonowaniem Serwisu.
Posiadanie przez Kancelarię Państwa danych osobowych nie jest wymogiem prawnym ani umownym, jednakże jest konieczne, aby mogli Państwo korzystać z Serwisu. Przetwarzane dane umożliwiają odwiedzającym pobierania informacji z serwerów Serwisu, zapewniają poprawne funkcjonowanie Serwisu, a także bezpieczeństwo danych należących do Kancelarii. ). Zakres przetwarzanych danych obejmuje dane adresu elektronicznego tj. numer IP i rodzaj urządzenia końcowego, z którego połączono się z serwisem.
Po drugie,Kancelaria przetwarza dane dobrowolnie przez Państwa powierzone (przy nawiązaniu przez Państwa kontaktu z Kancelarią za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie)wyłącznie w celu wynikającym z funkcji umieszczenia danych kontaktowych Kancelarii na Stronie np. w celu skontaktowania się z Państwem, przedstawienia oferty handlowej i zawarcia umowy. Przetwarzanie danych podanych przez Państwa następuje na Państwa wyraźną prośbę i za Państwa zgodą, na podstawie zgłoszenia wysłanego za pomocą maila zamieszczonego na Stronie (powyższe przetwarzanie jest realizowane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. f RODO, a więc w celu niezbędnym do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).Zakres przetwarzanych danych obejmuje wyłącznie imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, temat wiadomości oraz jej treść – informacje swobodnie i dowolnie przez Państwa podawane i redagowane. Tak samo w przypadku skorzystania z kontaktu drogą telefoniczną z Kancelarią.
Dane mogą być także przetwarzane, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Kancelarii oraz gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię (dochodzenie roszczeń, korzystanie z hostingu – strona www oraz poczta e-mail, korzystanie z biura rachunkowego, zapewnienie bezpieczeństwa przechowywanych danych osobowych i informacji), czyli na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, lit. c oraz lit. f RODO.
Jak długo będziemy przechowywać Państwa dane?
Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wykonywania opisanych powyżej prawnie uzasadnionych interesów Kancelarii jako administratora danych związanych z przetwarzaniem określonych danych, a nadto przez czas trwania działań związanych z procesem zawierania umowy o świadczenie usług prawnych.
W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług: Okres przechowywania danych osobowych wynosi 10 lat od końca roku, w którym zakończyło się postępowanie, w którym dane osobowe zostały zgromadzone - w przypadku danych osobowych przetwarzanych przez ADO w ramach wykonywania zawodu, zaś inne dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
Komu możemy przekazać Państwa dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie (w tym podmiotom utrzymującym infrastrukturę IT, podmiotom współpracującym z Kancelarią w szczególności adwokatom, radcom prawnym) lub podmiotom wobec których Kancelaria będzie zobowiązana przekazać Państwa dane osobowe na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Podanie danych jest dobrowolne, a w relacjach umownych stanowi wymóg zawarcia i realizacji umowy.
Dane osobowe nie podlegają profilowaniu i w oparciu o te dane nie są podejmowane decyzje, w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich w rozumieniu RODO. Gdyby jednak okazało się to konieczne lub uzasadnione, przekazanie danych do państwa trzeciego odbędzie się zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.
Jakie mają Państwo prawa w stosunku do Państwa danych?
O ile obowiązujące regulacje prawne nie stanowią inaczej, mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także do przenoszenia danych.
Realizując obowiązek wynikający z RODO, pragniemy zwrócić Państwa szczególną uwagę, że – o ile obowiązujące regulacje prawne nie stanowią inaczej – przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu nieodpłatnie i w każdym momencie wobec przetwarzania przez Kancelarię Państwa danych osobowych.
Jeśli chcą Państwo skorzystać z powyższych praw lub mają Państwo do nas jakiekolwiek pytania związane z Państwa danymi osobowymi, prosimy o kontakt bezpośredni, korespondencyjny (ul. Smęgorzyńska 27A, 80-298 Gdańsk) lub drogą e-mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ponadto informujemy, że przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Polityka cookies:
Kancelaria jako usługodawca strony www.kancelaria-poznanski.pl przechowuje i uzyskuje dostęp do cookies, tj. niewielkich informacji tekstowych, wysyłanych przez serwer WWW i zapisywanych na twardym dysku, lub innym nośniku danych użytkownika, w celu: prawidłowego funkcjonowania strony www.kancelaria-poznanski.pl, konfiguracji strony www.kancelaria-poznanski.pl, bezpieczeństwa i niezawodności strony www.kancelaria-poznanski.pl, monitorowania stanu sesji, dostosowania wyświetlanych informacji do użytkownika lub analiz, statystyk, badań i audytu wyświetleń strony internetowej. Stosowane przez Kancelarię cookies są bezpieczne dla Państwa urządzeń. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Państwa i umożliwiają dostosowanie Strony do urządzenia Użytkownika. Cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia, z którego korzysta Użytkownik. Cookies trwałe: są przechowywane na Państwa urządzeniu i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika. Pliki te służą optymalizacji korzystania ze Strony przez Użytkownika poprzez uruchomienie Strony w wybranym przez niego języku. Cookies te są przechowywane przez okres 24 godzin. Cookies trwałe wysyłają również na serwer Kancelarii informację o ponownych odwiedzinach Strony przez Użytkownika.
Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Strony będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają dostępu plików cookies.
Mogą Państwo samodzielnie, w każdym czasie, zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do Państwa urządzenia. Zmiany tych ustawień mogą Państwo dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies lub informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
Używamy plików cookies oraz innych technologii, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych oraz bezpieczeństwa. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz na
https://wszystkoociasteczkach.pl