Polityka prywatności:
W związku z obowiązywaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego: „RODO”, oraz przepisów prawa polskiego, w tym m.in. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Poz. 1000), pragniemy przekazać kilka szczegółów na temat tego, w jaki sposób Kancelaria przetwarza dane osobowe. Ponadto, przedstawiamy informacje dotyczące plików cookies.
Kto jest administratorem Państwa danych?

Administratorem danych osobowych jest Kancelaria
Adwokacka Michał Poznański („Kancelaria”; adres: ul. Smęgorzyńska 27A, 80-298 Gdańsk), wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod nr NIP: 5833264412.

Kto, w jakim celu i na jakiej podstawie prawnej będzie przetwarzać Państwa dane?
Po pierwsze, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Kancelarię, w celu umożliwienia Państwu korzystanie z Serwisu. Dzięki temu mamy przyjemność informowania Państwa o działalności Kancelarii, co stanowi uzasadniony prawnie interes administratora danych i jest podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Uzasadnionym prawnie interesem Kancelarii, dla którego mogą być przetwarzane Państwa dane osobowe, jest również konieczność zapewnienia bezpieczeństwa związanego z funkcjonowaniem Serwisu.
Posiadanie przez Kancelarię Państwa danych osobowych nie jest wymogiem prawnym ani umownym, jednakże jest konieczne, aby mogli Państwo korzystać z Serwisu. Przetwarzane dane umożliwiają odwiedzającym pobierania informacji z serwerów Serwisu, zapewniają poprawne funkcjonowanie Serwisu, a także bezpieczeństwo danych należących do Kancelarii. ). Zakres przetwarzanych danych obejmuje dane adresu elektronicznego tj. numer IP i rodzaj urządzenia końcowego, z którego połączono się z serwisem.
Po drugie,Kancelaria przetwarza dane dobrowolnie przez Państwa powierzone (przy nawiązaniu przez Państwa kontaktu z Kancelarią za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie)wyłącznie w celu wynikającym z funkcji umieszczenia danych kontaktowych Kancelarii na Stronie  np. w celu skontaktowania się z Państwem, przedstawienia oferty handlowej i zawarcia umowy. Przetwarzanie danych podanych przez Państwa następuje na Państwa wyraźną prośbę i za Państwa zgodą, na podstawie zgłoszenia wysłanego za pomocą maila zamieszczonego na Stronie (powyższe przetwarzanie jest realizowane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. f RODO, a więc w celu niezbędnym do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).Zakres przetwarzanych danych obejmuje wyłącznie imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, temat wiadomości oraz jej treść – informacje swobodnie i dowolnie przez Państwa podawane i redagowane. Tak samo w przypadku skorzystania z kontaktu drogą telefoniczną z Kancelarią.

Dane mogą być także przetwarzane, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Kancelarii oraz gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię (dochodzenie roszczeń, korzystanie z hostingu – strona www oraz poczta e-mail, korzystanie z biura rachunkowego, zapewnienie bezpieczeństwa przechowywanych danych osobowych i informacji), czyli na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, lit. c oraz lit. f RODO.

Jak długo będziemy przechowywać Państwa dane?
Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wykonywania opisanych powyżej prawnie uzasadnionych interesów Kancelarii jako administratora danych związanych z przetwarzaniem określonych danych, a nadto przez czas trwania działań związanych z procesem zawierania umowy o świadczenie usług prawnych.
W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług: Okres przechowywania danych osobowych wynosi 10 lat od końca roku, w którym zakończyło się postępowanie, w którym dane osobowe zostały zgromadzone - w przypadku danych osobowych przetwarzanych przez ADO w ramach wykonywania zawodu, zaś inne dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
Komu możemy przekazać Państwa dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie (w tym podmiotom utrzymującym infrastrukturę IT, podmiotom współpracującym z Kancelarią w szczególności adwokatom, radcom prawnym) lub podmiotom wobec których Kancelaria będzie zobowiązana przekazać Państwa dane osobowe na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Podanie danych jest dobrowolne, a w relacjach umownych stanowi wymóg zawarcia i realizacji umowy.
Dane osobowe nie podlegają profilowaniu i w oparciu o te dane nie są podejmowane decyzje, w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich w rozumieniu RODO. Gdyby jednak okazało się to konieczne lub uzasadnione, przekazanie danych do państwa trzeciego odbędzie się zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.
Jakie mają Państwo prawa w stosunku do Państwa danych?
O ile obowiązujące regulacje prawne nie stanowią inaczej, mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także do przenoszenia danych.
Realizując obowiązek wynikający z RODO, pragniemy zwrócić Państwa szczególną uwagę, że – o ile obowiązujące regulacje prawne nie stanowią inaczej – przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu nieodpłatnie i w każdym momencie wobec przetwarzania przez Kancelarię Państwa danych osobowych.
Jeśli chcą Państwo skorzystać z powyższych praw lub mają Państwo do nas jakiekolwiek pytania związane z Państwa danymi osobowymi, prosimy o kontakt bezpośredni, korespondencyjny (ul. Smęgorzyńska 27A, 80-298 Gdańsk) lub drogą e-mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ponadto informujemy, że przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Polityka cookies:

Kancelaria jako usługodawca strony www.kancelaria-poznanski.pl przechowuje i uzyskuje dostęp do cookies, tj. niewielkich informacji tekstowych, wysyłanych przez serwer WWW i zapisywanych na twardym dysku, lub innym nośniku danych użytkownika, w celu: prawidłowego funkcjonowania strony www.kancelaria-poznanski.pl, konfiguracji strony www.kancelaria-poznanski.pl, bezpieczeństwa i niezawodności strony www.kancelaria-poznanski.pl, monitorowania stanu sesji, dostosowania wyświetlanych informacji do użytkownika lub analiz, statystyk, badań i audytu wyświetleń strony internetowej. Stosowane przez Kancelarię cookies są bezpieczne dla Państwa urządzeń. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Państwa i umożliwiają dostosowanie Strony do urządzenia Użytkownika. Cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia, z którego korzysta Użytkownik. Cookies trwałe: są przechowywane na Państwa urządzeniu i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika. Pliki te służą optymalizacji korzystania ze Strony przez Użytkownika poprzez uruchomienie Strony w wybranym przez niego języku. Cookies te są przechowywane przez okres 24 godzin. Cookies trwałe wysyłają również na serwer Kancelarii informację o ponownych odwiedzinach Strony przez Użytkownika.

Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Strony będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają dostępu plików cookies.
Mogą Państwo samodzielnie, w każdym czasie, zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do Państwa urządzenia. Zmiany tych ustawień mogą Państwo dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies lub informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
Używamy plików cookies oraz innych technologii, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych oraz bezpieczeństwa. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz na https://wszystkoociasteczkach.pl

Kancelaria Adwokacka
Michał Poznański - adwokat
ul. Smęgorzyńska 27 A
80 - 298 Gdańsk

Na tej stronie używamy plików cookies (ciasteczka). Jeśli nie chcesz używać plików cookies możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies oraz Politykę prywatności znajdziesz tutaj
Copyright © 2018 Kancelaria Adwokacka Poznański All Rights Reserved. Designed By 1 Piksel